Spørgsmål:
Jeg er begyndt at intressere mig lidt for sex. Men jeg er jo kun 13 så har ikke prøvet noget endnu. Der er en ting jeg har tænkt på. Er det kun piger/kvinder der laver lyde når man har sex? Jeg har hørt mine forældre have sex to gange (yrk! det var akavet) og der var det kun min mor jeg kunne høre. Min storebror går på gym og har af og en til en eller anden pige fra gym med hjem og der har jeg også nogen gange hørt at der var sex inde på hans værelse. Men det er kun pigerne og deres lyde jeg har hørt, det er aldrig min storebror. Derfor spørger jeg som jeg gør, om det kun er piger der laver lyde og hvorfor det er sådan?

Svar:
Hej, og tak for dine spørgsmål
Det lyder skønt, at du er begyndt at interessere dig for sex – godt du skriver herind :)
Det er ikke kun piger/kvinder, der laver lyde, når man har sex. Det er forståeligt, at du spørger, når nu du kun har hørt det sådan. Men det må være et sammentræf, da det ikke kun er piger/kvinder, der laver lyde, når de har sex. Det gør alle køn nemlig.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål. Du er altid meget velkommen til at kontakte os igen, hvis du vil høre mere eller har andre spørgsmål – Vi kan kontaktes enten her på brevkassen eller via vores chat eller telefonrådgivning. Vores åbningstider er alle hverdage fra 15-19 på telefonnummer: 70 20 22 66
Med venlig hilsen
Sexlinien, xx139