Spørgsmål:
Hej ..ved ikke rigtig hvordan jeg skal beskrive noget såå forbudte og ja faktisk ulækkert MEN det virkelig blevet et kæmpe problem...PROBLEMET er at jeg ny det sidste års tid KUN og jeg mener KUN har onaneret (hvilket jeg gør dagligt) til fantasien om ikke unge piger men SMÅ PIGER 5-10 års alderen og kun det hmm det går mig seriøst på og jo har prøvet at tænke på andet som jeg altid har gjort før MEN bare tanken/fantasien om en lille (bare) nøgne pige tissekone og numse får mig seriøst (FÆRDIG) virkelig hurtigt og det er nu kun det jeg har onaneret til i nu næsten 1 år hver evig eneste dag.........ikke at jeg har tænkt mig at opsøge det IRL men bare det at jeg konstant onanere til små 8 årige pige tissekone og tit hvis det en jeg har været i nærheden af enten familien eller andet....MEN MIT SPØRGSMÅL er det normalt at have sådan ulækker perverse fantasier om små pigers tissekone og numse eller. Er jeg syyyyg i hovedet...........PS har det sidste stykke tid lavet et meget lille hul i en af mine sofa hynder som jeg såå bruger som var det en undskyld (sovende) pige og jeg har seriøst (kommet) mange mange gange inde i den allerede.....hjælp bare at skrive det gør jeg skal onanere igen TISSEKONE TISSEKONE TISSEKONE fuuuck

Svar:
Hej med dig
Først og fremmest vil vi gerne sige, at det er virkelig godt du skriver ind. Det er lidt svært at fornemme graden af alvor i dit spørgsmål, men da det er et meget alvorligt og tabubelagt emne, som er svært at blive informeret om, går vi i dybden med det her i brevkassen.
Når vi ved, at vi absolut ikke må tænke på noget specifikt i seksuelle sammenhænge, kan det blive virkelig svært netop ikke at tænke på det. Ligesom hvis nogen siger til dig, at du IKKE må tænke på en lyserød elefant, kommer du til at tænke på netop det. Så på den måde kan det godt blive en ond cirkel, og det betyder ikke nødvendigvis, at man reelt tænder på det man tænker på.
Når det er sagt, klassificeres man som pædofil, hvis man tænder på børn. Du spørger om det er normalt at tænde på små piger, og det er det ikke, men du er ikke alene om det. Der lever en del pædofile i Danmark, men det er heldigvis langt fra dem alle, der udlever deres fantasier. Det er nemlig ikke ulovligt at tænde på børn, men det er ulovligt, hvis man reagerer på det. Det er også ulovligt at se børneporno, men det er ikke spor ulovligt at onanere med sin sofahynde – selv hvis man tænker på et barn imens.
Man skal dog være meget opmærksom på sine egne tankemønstre og om man udvikler sine fantasier – og især om man begynder at opsøge børn. Man vælger altså ikke at være pædofil, men man kan vælge om man gør noget ved det, og man kan vælge at søge hjælp. Der findes tilbud, som er lavet specifikt til mennesker med pædofile tanker og fantasier. Her kan man henvende sig hos mennesker, der er uddannet netop inden for det her felt, og man bliver altså mødt uden at blive dømt. Ved at bruge tilbuddene, kan man altså forebygge at gøre skade på børn, men det kan også væsentligt øge ens livskvalitet, idet mennesker med pædofili har en tendens til at isolere sig fra resten af samfundet.
Hos CTRL kan du læse lidt om det med at have pædofile tanker, og hos Bryd Cirklen kan du få anonym rådgivning og hjælp til at håndtere tankerne og med hvad du selv kan gøre herfra. Du kan ringe til Bryd Cirklen torsdage mellem 10 og 12 og 16 og 18 på 65 909 909.
Vi håber, du fik stof til eftertanke, og vi vil anbefale at benytte dig af ovenstående tilbud. Det er som sagt anonymt og forresten uforpligtende at kontakte dem. Du er mere end velkommen til at kontakte os igen på chat eller telefon 70 20 22 66, så vi kan tale lidt mere i dybden.
Mvh Sexlinien, Xx130