Spørgsmål:
Hej, det er første gan jeg har haft samleje med det samme køn. Det har været fantastisk i momentet , dog har jeg haft ondt i 2 dag nu og jeg bliver ved med at prutte. Dagen efter hvor jeg har været i bad efter træning kunne jeg mærke resterne løb ned af mig. Jeg er lidt nevøs for om der er sket en skade. Venlige hilsen Den brugte

Svar:
Hej,
Det lyder dejligt, at du havde en fantastisk oplevelse.
Umiddelbart lyder det ikke som noget der er bekymrende hvis smerten er aftagende. Når man har analsex kan både luft og afføring presses op i endetarmen og det kan føre til at man prutter bagefter.
Ved analsex er der større risiko for at der kan komme rifter, som kan give smerter, da huden i det område er meget tyndt og der ikke opstår naturlig fugt. Derfor kan det også være vigtigt at bruge glidecreme i forbindelse med analsex og gå langsomt til værks ved først at indføre en finger inden penetrationen.
Hvis det står på i en længere periode, hvor du har svært ved at holde afføring og prutter inde, ville det nok være godt med en tur til lægen.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål. Ellers er du meget velkommen til at kontakte os igen på chatten eller på telefon 70202266. Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Venlig hilsen
Sexlinien, XX17