Spørgsmål:
Jeg skrev en besked ind til jer for en uges tid siden, og jeg beklager meget at jeg skrev min alder forkert. Jeg er faktisk kun 58 år, her kommer spørgsmålet igen, Dav, jeg er en ældre mand der har en 20 årig kæreste ( En mand ) og vi har det rigtig godt sammen. Vi har sammenleje omkring 10 gange om dagen, og vi elsker det. Jeg vil meget gerne have børn med ham men det kan vi jo ikke rigitg og jeg er jo også blevet rigitg gammel efterhånden. Så hvordan kan vi få børn? Er jeg for gammel? Og midster han interrese for mig? Vh

Svar:
Hej.
Hvor dejligt, at I har det godt sammen og at du drømmer om at få børn. Der findes forskellige muligheder for at få børn, når man er to mænd i et parforhold. Vi er dog ikke specialiserede rådgivere indenfor dette område. Derfor anbefaler vi, at I tager kontakt til LGBT+ Danmarks rådgivningstilbud. De er nemlig specialiserede indenfor netop situationer som jeres, og kender mere til området, lovgivningen og jeres muligheder for at stifte familie, end vi gør. Her er et link til deres rådgivning, hvor I også kan finde deres åbningstider. De kan kontakte via mail, telefon og chat.
Hilsen Sexlinien