Spørgsmål:
Hvordan kommer man oven på en fyr? Jeg kan kun komme i missionærstilling, når jeg spænder de rigtige steder ved sex.. men når jer er ovenpå fyren og skal køre frem og tilbage kan jeg ikke spænde samtidig, hvordan kommer man når man er ovenpå fyren?

Svar:
Hej! Jamen det er et såkaldt godt spørgsmål - og svaret kan sagtens være forskelligt fra kvinde til kvinde eller fra situation til situation. Det du nok bedst kan gøre, er at forsøge dig frem simpelthen. Prøve at undersøge om du kan spænde for at opnå orgasme, mensr du sidder oven på en fyr. Du kan prøve at efterligne situationen, mens du onanerer.
Når du sidder oven på en fyr, har du også mulighed for at berøre din klitoris i den stilling, så du stimulerer den.
I sidste ende er der slet ingen garantier for, om du kan opnå orgasme ved den stilling, men i stedet for at gøre det til et problem på forhånd, så brug muligheden til at udforske, hvordan du bedst kan nyde den stilling. At gøre det til et problem og et formål, at opnå orgasme i en bestemt stilling, kan sagtens medvirke til at det bliver sværere.
Har du flere spørgsmål, kan du skrive igen, men du kan også ringe eller chatte med os. Vi holder åbent på alle hverdage kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien, XX7.