Spørgsmål:
Jeg har for nyligt haft analsex med min kæreste, hvilket vi har gjordt før og det gik fint. Men den her gang, da han kom ud fra mig igen, begyndte jeg at prutte, sådan virkelig aggressivt og højt. Det føltes ikke som en rigtig prut, mere bare som luft. Det blev ved i bekymrende lang tid og det var virkelig pinligt. Heldigvis sagde han det var okay, men er det normalt? Kan der godt komme luft ind når man har analsex?

Svar:
Hej.
Tak for dit spørgsmål.
Når man har analsex kan der undervejs godt komme noget luft med op i endetarmen.
Dette sker fordi man trækker pikken frem og tilbage her vil der også blive skubbet luft med derop.
Når man er færdig skal den luft ud igen, da der naturligt ikke er luft i tarmen.
Derfor er det helt normalt og ufarligt at man efterfølgende kan prutte en del. Det er simpelhen kroppen der kommer af med den luft.
Det kan godt være lidt pinligt. Men det er der ikke så meget at gøre ved. Måske kan du næste gang lige smutte ud på toilettet og komme af med det væreste.
Du er velkommen til at skrive herind igen hvis du har spørgsmål hverdage mellem 15-19
Mvh Sexlinien