Spørgsmål:
Hej. Jeg havde ubeskyttet sex med en for lidt under 3 uger siden, allerede et par dage efter begyndte jeg at få ret ondt i testiklerne, det følels lidt som om at man er blevet sparket der. Jeg var til lægen 5 dage efter og blev testet for gonore, klamydia og myco.. det gør stadig ondt, har i nogle ide om hvad det kan være? ps. det svier ikke eller noget når jeg tisser og man kan ikke se noget omkring penis.

Svar:
Hej med dig,
Det lyder ikke rart med dine smerter i tekstiklerne. Til gengæld lyder det som det helt rigtige, at du tog til lægen og blev testet for gonorré, klamydia og mycoplasma. Vi går ud fra, at du har fået negativ svar på testene?
Man siger somregel, at der skal gå en uge fra ubeskyttet sex til, at man skal teste for klamydia og gonoré. Derfor kunne det være en idé, at få lavet nye tests, når nu du stadig har ondt. Der kan være forskellige grunde til smerter i testiklerne, gonoré kan godt forårsage det, men den bedste måde, at finde ud af det, er hos lægen.
Hilsen
Sexlinien XX11