Spørgsmål:
hej jeg en pige på 13 jeg vil bolle en dreng som er 16 men er det fror mærkeligt og hvad skal jeg gøre skal jeg ha et kondom med eller skal han men her på det sidste når jeg har onaneret så har jeg mærket en mærkelige følse af en mand der kigger på mig i ruden en dag finder jeg så ud af det ham på 16 og vi begyder så og bolle han giver mig orgasme og ryster helt vildt og splætter han slikker mig og min krop hopper jeg gider ikke mere og han bliver ved er det voldtægt

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Nej, det er ikke mærkeligt hvis du synes han er nice og gerne vil bolle med ham. Men fordi han er ældre end dig, så er der mere ansvar hos ham for at du ikke føler dig presset eller tvunget til noget. I kan kun have sex hvis I viser hinanden samtykke (at I har lyst til det samme og er trygge). Og man kan ALTID trække sit samtykke tilbage, anytime. Også selvom man ville lige før, men nu ikke vil mere.
Det er jo smart hvis bare én af jer har et kondom på sig. Så du kan jo altid selv sørge for at tage et med, så I har et uanset hvem der lige har husket det.
Og det du fortæller er en voldtægt, ja. En sexpartner skal have samtykke, ellers er det voldtægt. Når du ikke vil mere, så har han ikke dit samtykke. Og derfor er det voldtægt at han bliver ved, istedet for at stoppe og være opmærksom på, hvordan du har det.
Du kan kontakte os, eller hjemmesiden på dette link, for at få råd og hjælp.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109