Spørgsmål:
Hej jeg er 13 år og jeg har onaneret et stykke tid. Men er i tvivl hvorfor mit sæd er meget gennemsigtigt. Jeg begynde at tro det er præsperm som jeg har hørt noget der findes.

Svar:
Hej.
Tusind tak for dit spørgsmål. Sæd kan se ud på mange forskellige måder.
Det er også helt normalt at sæd kan være gennemsigtigtet, eller farveløst.
Det er rigtigt at der er noget der hedder præsperm, dette er noget væske som kommer før selve udløsningen og denne er som regl også gennemsigtig eller farveløs, så det kan meget vel være det du har haft.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål.
Ellers er du velkommen til at ringe eller skrive herind igen.
Hverdage mellem 15-19
Mvh Sexlinien