Spørgsmål:
Dear Manager, I (37) am living with my wife (30) and 6 months baby boy. We need help for counselling cum training sessions to gain intimacy and sexual relationship. Eventhough we have been married since 2018. We tried intercourse 5 to 10 times only due to personal reasons after baby born ( incemination medical treatment baby ). We never had a intercoure before baby born. Kindly help us to build intimacy and happy sexual relationship. Thank you. Best Regards, ____ [name deleted by/navn slettet af Sexlinien]

Svar:
Dear you
Unfortunately, we are not able to provide the sort of sexological counselling which you seek here at Sexlinien.This sort of help and counselling is, however, widely available, either from a privately practicing sexologist (sexual counselor) or through the public healthcare system.
To find a private sexologist, have a look at this link (the page is in Danish, but there will be phone numbers and email-addresses by which you will be able to contact the individual counselors and hear more about their practice)
In order to receive sexological counseling through the Danish health care system, you will need a referral to Sexologisk klinik. It is your own doctor who can refer you to Sexologisk klinik, so to receive help this way, you should start by scheduling an appointment with your doctor, and explain your situation to them. You can find your doctor’s name and phone number at the top of your yellow health care card or at Borger.dk.
We hope that this has been helpful. If you need to have anything clarified, or would like further information, feel free to contact us on our chat-site or by phone at +45 70 20 22 66.
All the best,
Sexlinien, xx140