Spørgsmål:
Fik min p -stav sidste år og nu her har jeg fået ondt i armen og er begyndt og få ondt andre steder hvor det sviger men det gør ikke ondt når jeg tisser

Svar:
Hej
Det lyder ikke rart. Det er lidt svært for os at vurdere, hvorfor det gør ondt forskellige steder - og det er ikke sikkert, at det er relateret til p-staven. Men når du har ondt i armen i området omkring p-staven, så er det en god ide, at få en læge til at undersøge det.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål, ellers kan du ringe eller chatte med os på alle hverdage mellem kl. 15-19. Telefonnummeret er 70202266
Mvh Sexlinien, XX101