Spørgsmål:
Hvordan kan jeg fortælle min mand, at jeg gerne vil ha sex med flere , bar på samme dag og ikk nødvendigvis samme tid og rum? Tanken og fantasien gør mig så å vild, min mand og bedste ven er venner gennem mange år, men hvordan kan tanken luftes for dem? Min bedste ven vil gerne men ved ikk hvordan nu vi kommer videre derfra ????

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Du kan måske prøve at tale med din mand om sex i åbne forhold, generelt. Spørg ham hvad han tænker om det, og om han har nogle holdninger eller værdier omkring sexliv i et parforhold. Det behøver ikke at handle om præcis det du gerne vil, til at starte med. Hvis han så bliver nysgerrig på, hvorfor du bringer det op eller lignende, så kan du prøve at fortælle ham stille og roligt om de tanker du har haft. Det er jo bare tanker. Fantasien er fri, og hvis du præsenterer det for ham som en fantasi du har haft, kan det være han er mere rolig og lytter til hvad du har på hjerte. Det er nok også en god idé at have tålmodighed og meget lave forventninger til, hvordan han reagerer på det. Så kan det også være at han føler sig mere fri til bare at tænke højt og frit om det, sammen med dig. Og hvem ved, måske har han selv haft nogle fantasier om andre.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109