Spørgsmål:
hej jeg er pige på 17 der gerne vil have en firekant med 3 af mine gode venner men jeg ved ikke om det er mærkeligt at spørge om hvad skal jeg gøre og hvor mange kondomer skal der bruges?

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Det er ikke så mange på 17 år, der er klar på gruppesex. Det kræver nok at I kan snakke lidt om, hvad, hvordan, hvornår, hvem og så videre. På den måde så kan folk lige få lov til at fortælle hvad deres grænser er, og I kan lige få hørt hvad de andres grænser er. Det er jo vigtigt at alle er trygge ved det og sørger for at de andre har det fedt, og ikke føler sig tvunget eller presset.
I skal jo nok bruge 1 kondom til hver pik. Og hvis der er én som kommer i et kondom, skal det skiftes ud med et nyt. Og man skal ikke bytte kondomer med hinanden eller genbruge kondomer.
Du kan se mere om kondomer på sexlinien.dk ved at klikke hér.
Du kan se mere om sex og grænser på sexlinien.dk ved at klikke hér.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109