Spørgsmål:
Hey jeg er en liderlig ung satan og jeg tænder for sygt på tanken om trekanter, firkanter og faktisk bare mange mennesker der har sex. Men jeg ved ikke hvordan jeg kan få mine fantasier gjordt til virkelighed. Har i nogen tips og tricks og måske også nogen gode råd og ting man skal være opmærksom på?

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål
Når du vil udforske nye sider af dig selv, er det altid en god ide at starte med at møde ligesindede menneske. For at gøre det, er der flere muligheder som f.eks. swingerklubber, andre slags sexklubber eller forskellige fora på nettet. En Google søgning vil give dig flere muligheder, som du selv kan vælge imellem. Det er dog vigtigt, at du bruger din sunde fornuft, da som alt andet er der mange informationer på nettet, som man skal forholde sig kritisk til.
Ift. gode overvejelser inden du kaster dig ud i det, kan vi sige, at det er vigtigt, at møde ind med åbent sind og mærke efter, hvad du har lyst til. Nogle gange er tanken om en fantasi større end lysten til at udleve den i virkeligheden, og nogle gange har man brug for at lære miljøet og menneskerne at kende, før man gør sin fantasi til virkelighed.
Derudover er det som altid vigtigt at bruge prævention for at beskytte sig mod sexsygdomme.
Vi håber, at det var svar til dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte os igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
Mvh Sexlinien