Spørgsmål:
Jeg er en dreng på 16 år der ikke ved hvordan man sutter pik. Jeg kunne godt bruge nogle tips til hvordan man gør så det er behageligt for min partner

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål!
Vi kan desværre ikke give dig et konkret svar til, hvordan man gør, da det er forskelligt fra person til person, hvad de bedst kan lide. I stedet handler det om at prøve sig frem og tale med personen, du skal give et blowjob. Du kan spørge, hvordan de godt kan lide at blive rørt ved og om der er nogen bestemt måde, de kan lide at få et blowjob på. På denne måde får du at vide, hvad de bedst kan lide og hvordan det skal gøres. Det kan også være en idé at fortælle personen, du er sammen med, hvis du føler dig nervøs eller usikker. Det kan nogle gange lette et indre pres for at føle, at man skal præstere eller gøre det på en bestemt måde.
Du kan også læse mere om blowjobs her
Vi håber, at du har fået svar på dit spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at skrive/ringe herind igen. Vores telefon nr. er 70 20 22 66. Vi har åbent alle hverdage mellem kl. 15 og 19.
Hilsen Sexlinien