Spørgsmål:
Jeg går på efterskole og har det supersjovt med pigerne. Vi kommer tæt på hinanden og laver en masse funny things. Fx har jeg smagt på en del af dem, altså du ved, down there. Og jeg er lidt overrasket over hvor forskelligt vi smager. Tror faktisk jeg kunne kende de andre på på en "blindsmagning", tihi. Men hvad er det enlig der gør, at piger smager så forskelligt?

Svar:
Hej med dig.
Det lyder som et dejligt efterskole år du har dig, med en masse funny things, du oplever.
Det er et rigtig godt spørgsmål, du stiller og vi kan godt forstå, at du undrer dig! Det skyldes bl.a. at underliv og skeder har forskellige ph-værdier - og dét kan gøre, at smagen kan variere lidt fra person til person. Det kan også afhænge af, hvor i sin cyklus man er, da dét også kan påvirke ph-værdi og dermed smagen. Derudover, så er underliv og skeder ligeså forskellige som alle andre dele af kroppen. Du har måske prøvet, at kys også kan føles og smages forskelligt? Det er simpelthen fordi, alle kroppe er forskellige. Derfor vil der også i underlivet, kunne være forskel i smag og udseende. Og dét gør det jo kun endnu mere sjovt og spændende, at alle ikke smager ens eller ser ud på samme måde dernede!
Vi håber, det var svar på dit spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at skrive eller ringe ind til os igen på chat, brevkasse og telefon 70 20 22 66.
Vi håber, at du får et rigtig godt efterskoleophold!
Hilsen Sexlinien
Pige/Kvinde på _ år