Spørgsmål:
Når jeg har sex med min kæreste er det ikke altid jeg kommer/kan komme. Det ikke fordi at der er noget psykologisk eller at jeg ikke tænder på hende, men kan af og til have svært ved at mærke noget, uanset hvilken stilling vi har sex i. Ps. Kan godt komme af sutter

Svar:
Hej med dig
Det lyder som om at vaginal sex med din kæreste måske bare ikke er den form for sex der stimulerer dig mest. At du har svært ved at komme er overhovedet ikke fordi at der er noget i vejen med dig, det er bare noget der opstår i situationen og kan være forskelligt fra partner til partner.
Sex er rigtig mange ting og det kan være at en løsning for jer er at kombinere vaginal og oral sex, hvis det er sådan du får mest tilfredsstillelse. I kan også prøve at udforske andre måder at have sex på eller evt. inddrage noget sexlegetøj (såsom en penisring) og se om det kunne hjælpe på at du mærker noget mere.
Vi håber at du kunne bruge det her råd. Du er også velkommen til skrive til os på chat eller ringe på 70 20 22 66, hvis du vil høre mere om nogle af de ting, vi har skrevet til dig her.
Med venlig hilsen,
Sexlinien, xx18