Spørgsmål:
Jeg har et spørgsmål, jeg er rigtig usikker på. Det er fordi mig og min kæreste havde sex i weekenden og jeg kom til at tisse i hende. Og jeg syntes det er mega pinligt og jeg er bange for det er unormalt eller kan ske igen?

Svar:
Hej med dig!
Det kan sagtens ske, at man kan komme til at tisse lidt under sex en gang eller to. Det kan ske for alle, og det kan f.eks. være hvis man slapper rigtig godt af i underlivet. Når man har sex, kan der jo ske alle mulige uventede ting, og nogle gange også noget, man synes er pinligt. Det er en del af det. Det bedste man kan gøre er tit, at tale med sin partner om det eller at grine lidt ad det sammen, hvis man kan.
Men det er ikke normalt, at det sker gentagende, når man er 23. Vi tænker, at du roligt kan have sex igen uden at skulle være bekymret. Hvis det alligevel sker flere gange, kan du ringe til lægen, og så kan I sammen finde en løsning.
De bedste hilsner
Sexlinien XX11