Spørgsmål:
Hej Jeg er en dreng på 16 år Min pik kan godt lugte ret slem nogen gange Jeg kan ikke trække forhuden tilbage over penis-hovedet for at vaske det der nakkeost væk Jeg har været til lægen før hvor jeg fik noget creme til at hjælpe til at kunne trække forhuden tilbage men det er nok 3-4 år siden Hvad skal jeg gøre? Tak på forhånd

Svar:
Hej med dig, og tusinde tak for dit spørgsmål!
Det er godt at du skriver herind, og rækker ud efter noget hjælp. Det er nemlig bestemt ikke meningen, at det skal være så svært at vaske sin penis. Heldigvis kan der godt gøres noget ved det, og noget kunne tyde på at du skal forbi din læge igen. Du har højst sandsynligt fået noget steroid creme i sin tid, men det har nok ikke virket optimalt. Måske skulle du have haft en længere behandling dengang. Derfor vil vi råde dig til at tage et smut forbi din læge igen, så du kan få hjælp igen.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Du kan også ringe eller chatte med os - vi har åbent på alle hverdage mellem kl. 15 og 19. Telefonnummeret er: 70 20 22 66
Bedste hilsener Sexlinien
Dreng/Mand på _ år