Spørgsmål:
jeg har en meget skæv pik der gør at jeg ikke kan have et normalt samleje med min kærste jeg kan ikke komme rigtig op i hende og når vi prøver kan det ikke lade sig gører fordig den er for skæv hvad kan man gøre ved det

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål.
Det er faktisk ret almindeligt at have en skæv pik - de fleste pikke buer lidt opad eller nedad samt til venstre eller højre, især når de er stive. Skævheden er der, fordi der er en hinde inde i pikken, der tit er en lille smule kortere i den ene side af pikken end den anden side. Hinden omgiver de svulmelegemer som fyldes med blod, når pikken bliver stiv.
Du er altså slet ikke den eneste, der oplever dette. Har I afprøvet forskellige sexstillinger? Nogle sexstillinger kan hjælpe mere end andre, hvis pikken er skæv.
For nogle få drenge eller mænd kan pikken  dog godt være så buet eller skæv at det kan være svært at have samleje, men så kan man få pikken opereret. Det er en tilstand, der kaldes for krummerik som du kan læse mere om her.
Vi håber, det var svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at skrive eller ringe til os igen på chat, brevkasse eller telefon: 70 20 22 66. vi har åbent alle hverdage mellem kl.15-19.
Hilsen Sexlinien
Dreng/Mand på _ år