Spørgsmål:
På efterskolen har jeg modtaget finger nogen gange, både fra drenge og piger. Problemet er at jeg giver sådan en "slubre-lyd" eller noget når jeg modtager finger. Altså det svupper eller noget. Altså jeg har da gemmenført alligevel men jeg synes jo ikke det lyder specielt sexet. Der er ikke nogen der har sagt noget men det iriterer mig da en del. Men det er måske naturligt nok?

Svar:
Kære dig.
Tak for dit spørgsmål.
Det er helt normalt, at der kommer en "slubrelyd" eller "svuppelyd" fra din skede under sex. Det sker både på grund af at skeden er våd, og at der nemt kan dannes et undertryk, når man får finger eller under penetrationssex. Lyden kan måske for dig selv være irriterende, men for andre kan det være en turn-on. Helt normalt er det ihvertfald.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål. Du er altid meget velkommen til at kontakte os igen, hvis du vil høre mere eller har andre spørgsmål – Vi kan kontaktes enten her på brevkassen eller via vores chat eller telefonrådgivning. Vores åbningstider er alle hverdage fra 15-19 på telefonnummer: 70 20 22 66
Med venlig hilsen
Sexlinien, xx136
Pige/Kvinde på _ år