Spørgsmål:
Hej Jeg er en pige på 14, jeg har en kæreste og vi skulle til at have sex men jeg var for våd så det bar bare svært for den blev ved med at glide ud også enten vi ikke med have sex men jeg gav ham en sutter men jeg opdager så at midt i hans sutter bliver den slap og mit spørgsmål er så om at kan det have vært fordi at han have tænkt for meget over om han gjorder noget forkert da vi skulle have sex og det var derfor at vi ikke havde det eller og havde bare ikke tænder nok på mig? Håber i kan hjælpe

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
At du blev meget våd, er egentlig et sundt tegn på at din krop gør sig klar til at have sex. Det er slet ikke sikkert at din kærestes penis gled ud, fordi du var meget våd, det kan også være at den bare ramte en forkert vinkel, det er i hvert fald utrolig normalt at penis godt kan glide ud en del gange når man har sex. Eventuelt kan du forsøge næste gange I har sex, at føre hans penis op i dig, med begge hænder omkring den, så du bedre kan styre vinklen. Hvis du ønsker det skal være mindre vådt
Det kan sagtens være at din kæreste måske begyndte at overtænke situationen lidt, og derfor mistede blev mere slap undervejs. For mange kan de også blive lidt nervøse når de modtager oralsex (en sutter, eller bliver slikket), da den fulde opmærksomhed hviler på dem - det kan man godt blive lidt selvbevist over, selvom det også samtidig føles rart. Selvom det kan være ret svært, for nogle også både akavet og pinligt, så kan det være en rigtig god idé at prøve at tale med din kæreste om det, og spørge hvad der måske gik igennem hans hoved, og fortælle ham, at du blev lidt usikker sidst I havde sex.
Du skal i hvert fald vide at det er helt normalt at opleve usikkerheder under sex, og også at man nogle gange måske bliver lidt pinlig undervejs. Jo mere i lære hinanden at kende, og taler om det,jo nemmere vil det blive med tiden, når der opstår små pinligheder eller problemer under sex (som der gør for alle mennesker!)
Vi håber at du kan bruge svaret, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Du kan også altid ringe eller chatte med en rådgiver på alle hverdage mellem kl. 15 og 19. Vores nummer er : 70 20 22 66
Bedste hilsener Sexlinien