Spørgsmål:
Ang. Mit spørgsmål 119623 fik jeg aldrig svar på mit spørgsmål fordi min penis vokser mere indvendig mod anus end den vokser ud af og bliver længere når jeg for rejsning

Svar:
Hej,
Beklager, at du ikke har fået det svar du søgte i det tidligere brevkasseindlæg.
Desværre har vi ikke et bedre svar. Måske forstår vi ikke spørgsmålet korrekt? Oplever du nogen problemer eller udfordringer med den måde, din penis vokser på? Bliver din penis mindre, når den er stiv, og finder du det bekymrende eller forvirrende? Du er velkommen til at henvende dig på telefon (70 20 22 66) eller på chat, så vi kan komme nærmere, hvad det er for et spørgsmål du brænder inde med. Vi har åbent alle hverdage fra 15-19.
Under alle omstændigheder, så kan det være, at du ikke kan finde svaret hos os. Og hvis du er meget bekymret omkring din penis, kan det være en idé at henvende dig til en fagprofessionel - eksempelvis en læge, og lufte nogle af de bekymringer.
Hilsen Sexlinien, x117
Dreng/Mand på _ år