Spørgsmål:
Hej, er en pige på 22 år. Har en fast kæreste, og det er første gang jeg ser at han har boner på, uden at have rørt mig eller taget tøjet af mig. Han fik det her til morgen, af at han havde sættet og spillet, (kan ikke vide om han havde kigget på sin mobil) men det undre mig bare at han kan kigge på sin computer skærm/mobil også når han rejser sig så har han boner på… Ærligt synes det er underligt at han får boner af og sidder foran hans computer. Plizzzz hjælp.. ved ikke om jeg skal spørge ham hvorfor eller hvordan ??

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål,
Det bedste du kan gøre, hvis du gerne vil vide, hvorfor din kæreste havde boner på, da han spillede computer, er at spørge ham.
Det er nemlig svært for os at vurdere, når vi ikke kan tale med ham. Der kan være mange grunde til det. Eksempelvis kunne det være fordi, at han tænkte på noget, som han synes var frækt, eller at han bare havde en morgen boner, som er helt normalt for unge mænd, når de vågner.
Du kan spørge ham ved at være nysgerrig og åben, fremfor at virke dømmende eller vred. Det kunne eksempelvis lyde sådan:
”Jeg lagde mærke til, at du havde boner på her forleden, da du sad ved din computer. Og så blev jeg nysgerrig på, hvorfor du havde det. Kan du huske, hvad det var der gjorde det?”
Du kan også bare vælge at sige det med dine egne ord. Men du er nok nødt til at spørge ham.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte Sexlinien igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
De bedste hilsner,
Sexlinien