Spørgsmål:
jeg onaneret oppe på mit værelse og så kom min papmor ind og så mig og nu ved hun det og efterfølgene har været meget akavet

Svar:
Hej.
Vi kan godt forstå, at det føles lidt akavet, at din papmor kom ind mens du onanerede. For det er jo ikke alle situaioner, man lige har lyst til at ens papmor, forælder eller andre voksne skal kende til. Det er derfor helt almindeligt, at du synes at det er akavet - mange, som har stået i lignende situation som dig, beskriver det også som akavet til os. Vi er dog lidt i tvivl om, hvad du søger rådgivning omkring i forhold til det, du skriver. Hvis du lige havde brug for at få det ud til os, håber vi at det har været rart for dig? Og hvis du ikke synes, at du har fået svar på dit spørgsmål er du meget velkommen til at skrive eller ringe herind igen. Vores telefon nr. er 70 20 22 66. Vi har åbent alle hverdage mellem 15-19.
Hilsen Sexlinien, xx133.