Spørgsmål:
Hej jeg har et spørgsmål det er på grund af at jeg virkelig elsker lugten af min kærstes prutter og jeg ved ikke om det er normale at kunne det

Svar:
Hej, og tak for dit spørgsmål!
Det er meget forskelligt, hvordan man har det med forskellige lugte. Og der kan være forskel på, hvad man synes om den måde, ens kæreste lugter på - også deres prutter.
Vi har ikke nogen tal på, hvor mange der lige præcis godt kan lide deres kærestes prutter. Men umiddelbart lyder det da bare dejligt, at du elsker den måde din kærestes prutter lugter på?
Vi håber du kan bruge vores svar til noget! Ellers er du altid meget velkommen til at kontakte os igen på chat eller telefon: 70 20 22 66 alle hverdage mellem klokken 15:00 og 19:00.
Hilsen Sexlinien