Spørgsmål:
Hej, jeg undre mig over hvorfor der er noget hvidt på min vibrator efter jeg har onaneret. Det er sådan tørret flager. Er det mon sæd? Er bare meget nysgerrig?

Svar:
Hej med dig. Tak for dit spørgsmål.
Det hvide på din vibrator er højest sandsynligt udflåd. Udflåd er den væske, der kommer ud af skeden. Det er som regel hvidligt og lugtfrit, eller lugter svagt syrligt. Mængden af udflåd i skeden påvirkes af mange forhold, og f.eks. dannes der mere udflåd i skeden under seksuel ophidselse. Det er derfor helt normalt, at der kommer udflåd på din vibrator efter, at du har onaneret, og at væsken er i ”flager”, når det er tørt. Det er ikke farligt og helt normalt. Det anbefales, at vaske din vibrator efter brug, så den er ren til næste gang, du skal bruge den.
Du spørger, om væsken kan være sæd. Hvis du har onaneret alene med din vibrator, kan det ikke være sæd. Sæd kommer fra penis, og er den væske, der kommer ud af penis ved udløsning. Så hvis du ikke har haft sex med en person med en penis, kan det altså ikke være sæd, men derimod udflåd.
Vi håber, det var svar på dit spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at kontakte os igen via chat, brevkasse eller telefon 70 20 22 66.
Hilsen Sexlinien
Pige/Kvinde på _ år