Spørgsmål:
Vil så gerne prøve at få sperm i munden, lige end til jeg kommer, så har jeg ikke løst, men 10 min efter, ville jeg ønske jeg smagte på mit sperm, ?? hjælp vil så gerne prøve at smage

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Der er mange der har smagt på deres egen sperm, så fat mod, det skulle da bestemt kunne lade sig gøre! Når man er tændt har man som regel lyst til flere lidt mere "primale" ting. Kropsvæsker kan f.eks. gå fra at være lidt frastødende, til pludselig at virke som noget utrolig lækkert. Hvis vi mennesker blev meget frastødt af kropsvæsker under sex, kan det i den grad gøre sex til en langt mere omstændig aktivitet. For under sex kommer der som regel forskellige kropsvæsker. Under onani har man sex med sig selv, og her kan man altså sagtens blive nysgerrig eller tænde på at smage på sig selv. Hvis du virkelig gerne vil smage på dit eget sperm, kan du jo komme i en kop eller anden beholder, og så lade den stå, til du, efter din udløsning, begynder at føle dig tændt igen.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål.
De bedste hilsener Sexlinien