Spørgsmål:
Hej jeg er bange fordi jeg har ornaneret og nu er min mens brun har det noget at gøre med det måske er jeg kommet for langt oppe

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Kort sagt: Det er helt normalt at menstruationsblod er brunt -uanset om du har onaneret eller ej. Og det er slet ikke farligt! Så du har ingen grund til bekymring. Brunt blod, betyder faktisk bare at det er gammelt blod - altså noget blod der har været lidt tid i kroppen, inden det kommer ud. Nogle piger/kvinder oplever at de godt kan få lidt yderligere blødning, hvis de onanerer eller har sex i slutningen af deres menstruation. Og det kan sagtens være fordi at der har siddet lidt gammelt menstruationsblod. Brunt blod er altså ikke farligt.
Vi håber at du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at kontakte os igen. :) Vi kan også kontaktes på vores telefon 70 20 22 66, eller på vores chat. Åbningstiderne er alle hverdage fra 15-19.
Bedste hilsner Sexlinien
Pige/Kvinde på _ år