Spørgsmål:
Hejsa:) jeg har efter at have haft sex med min kæreste opdaget, at min pikstreng har fået et hul i sig og sådan har det været i en måned nu. Det gør ikke ondt men hullet er blevet lidt større. Skal jeg være bekymret/ gå til lægen? Eller er det noget som bare er sådan nu? Tak på forhånd

Svar:
Tak for din henvendelse.
Ændringer i pikkens udseende efter sex, er en god de at få tjekket af en læge. Det er godt at du ikke har ondt, men da hullet vokser, kan det være en god ide at få det tilset. Det du beskriver, lyder ikke bekymrende, men vi kan ikke love om det går i sig selv eller udvikler sig.
Vi håber dette er svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive igen eller kontakte os på chat eller telefon på nummeret 70 20 22 66, alle hverdage mellem 15.00-19.00.
Med venlig hilsen
Sexlinien
Dreng/Mand på _ år