Spørgsmål:
Hej er det normalt at når man har stiv pik at man ikke kan dreje og bøje den min er nemlig stiv som et bræt

Svar:
Hej med dig
Pikke kommer i virkelig mange varianter, både når de er slappe og stive. De varierer i størrelse, farve, konsistens og retning. Og det er også forskelligt hvor "bøjelige" de er. Det lyder helt normalt, at din pik er stiv som et bræt, når den er hård, men det er ikke den eneste normal.
Hvis du vil, kan du læse lidt mere om pikke her
Vi håber, at du kan bruge svaret. Ellers er du velkommen til at skrive igen eller ringe på 70 20 22 66 på hverdage mellem 15 og 19.
Mvh Sexlinien, Xx130
Dreng/Mand på _ år