Spørgsmål:
Hejsa jeg er en dreng på 16 der ville høre om noget jeg har nu nogle gange onaneret i badet og mit sperm var bare flydende men har nu gjordt det 2 gange for nyligt hvor det har været meget hvad skal man sige stikky når jeg gør det og er svært ved at skylde væk ville bare høre om det er normalt for har ikke rigtig oplevet det før og det sker kun når jeg er i bad når jeg ikke er, er mit sperm i fin stand

Svar:
Hej,
Tak for dit spørgsmål, det kan vi godt forstå du undrer dig over. Selve teksturen på sæd kan variere meget – både fra person til person og i forskellige perioder for den enkelte. Her spiller bl.a. kost, væske og motion ind. Jo oftere, man har udløsning, jo tyndere vil sæden desuden være.
Når du beskriver situationen som anderledes når du går i bad, kan det skyldes at vandets varme temperatur kan få teksturen på sæden til at virke anderledes og ’sticky’ som du beskriver den. Men det er ikke noget du skal bekymre dig videre over, det er fuldkommen normalt.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål og ellers er du mere end velkommen til at skrive ind til os igen.
Hilsen Sexlinien
Dreng/Mand på _ år