Spørgsmål:
Hej. Jeg har et spørgsmål. Jeg har fået noget bakterie på min penis og så har jeg været til lægen med den og så spurgte hun mig om jeg dyrker analsex med min kæreste og det gør jeg så svarede ja. Så sagde hun det kunne komme derfra. Men jeg turde ikke at sige at vi også giver hinanden rimjobs. Kan man så heller ikke modtage rimjobs og så få blowjob sammentidig?

Svar:
Hejsa, tak for dit spørgsmål.
Vi har lidt svært ved helt at forstå det, men vi vil prøve at svare på det så godt vi kan.
Hvis du har fået et rimjob og derefter fået et blowjob, så er der mulighed for at du har fået tarmbakterier over på penissen via af munden. Dermed kan bakterierne på din penis, godt være nogle tarmbakterier, som din læge også foreslog. Det kan være en god idé at bruge beskyttelse, i jeres tilfælde en slikkelap, eller får vasket sig efter man har haft analsex, så man ikke får overført bakterier fra endetarmen til munden, skeden eller penis.
Hvis det ikke helt er svar på dit spørgsmål eller du har brug for at det bliver uddybet, kan du altid skrive til os på chatten eller ring til os på 70202266, vi har åbent alle hverdage mellem kl. 15-19.
Venlig hilsen
Sexlinien XX19