Spørgsmål:
Jeg føler mig virkelig forkert. Jeg er begyndt at blive tiltrukket af drenge og jeg ved ikke hvorfor. Jeg har en kæreste, og hun siger, at det er helt okay. Vi har den her leg kørende hvor hun er hotwife og jeg er cuckold. Hun knalder med andre fyre, og enten ser jeg på og slikker hende ren efter eller jeg venter derhjemme og hun kommer hjem til mig med en fyldt kondom og tømmer i mund. Hun er helt vildt med det, og det er jeg også selv, men jeg skammer mig helt vildt over jeg er sådan. Jeg synes det unormalt og har det dårligt med mig selv, selvom det er det jeg tænder mest på. Min kæreste siger til mig jeg skal acceptere det for hun er med mig hele vejen, men jeg synes stadig det er så svært at acceptere man er så... svag af en mand? at tænde på sin kæreste er sammen med andre mænd og jeg er så småt også selv begyndt at tænde på at give bj osv. Så er jeg måske bi? jeg er i hvert fald meget forvirret og føler mig forkert.

Svar:
Hej med dig og tak for dit gode spørgsmål.
Det lyder rigtig dejligt at dig og din kæreste har fundet en ”leg” som I begge to tænder rigtig meget på og synes er dejlig at have sammen. Det lyder dog knapt så rart at du også føler at det er forkert og unormalt.
Først og fremmest vil vi lige sige at vi møder rigtig mange herinde som har en cuckold kink, som det lyder som om at du måske også har, så det er overhovedet ikke unormalt. Der findes mange fora om det og mange typer mænd der udøver det. Det som vi tænder på og føler er frækt, er ikke noget som man selv vælger og afspejler altså ikke din personlighed eller gør dig til en ”svag mand”. Nogle kan dog føle sig mere draget til en bestemt kink fordi den ændrer eller helt står i modsætning til den normale dynamik der er i et forhold. Så igen; det gør dig bestemt ikke til en ”svag mand”. Det lyder da netop sejt at du praktiserer den type sex som du og din kæreste tænder mest på.
I forhold til om du er biseksuel, er det kun et spørgsmål som du selv kan svare på. For nogle kan der være stor forskel på seksuelle fantasier og en seksuelle orientering. F.eks. kan nogle tænde på tanken om at give et blowjob eller ved at se andre gøre det, men så finde ud af at det ikke var lige så frækt at gøre i virkeligheden. For andre er de fantasier et tegn på at man måske ikke kun er til kvinder, men også til mænd. Seksualitet er flydende og den bedste måde at finde frem til den er ved at undersøge og udforske den. Både i fantasier og også i seksuelle oplevelser, hvis du føler dig tilpas med det. Det lyder som om at dig og din kæreste snakker godt og åbent om jeres seksualitet, måske kunne du spørge om det endda var noget som I kunne undersøge sammen?
Selvom det er lettere sagt end gjort, så er der virkelig ikke nogen grund til at du skal føle dig skamfuld over de ting som du beskriver. Det er da bare mega fedt at dig og din kæreste tænder på de samme ting.
Vi håber at det her svar hjalp. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon. Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien xx18