Spørgsmål:
Hej Jeg har det sidste stykke tid, ikke kunnet mærke det når jeg får en orgasme, og det syntes jeg er rigtig ærgerligt. Har i nogen ide om hvad det kan skyldes?

Svar:
Hej med dig
Der kan være mange grunde til man ikke kan mærke sine orgasmer så godt, men det er jo smadder irriterende uanset grunden. Det kan fx være fordi man ikke er særlig tændt/liderlig eller fordi man har haft en orgasme for kort tid siden eller noget andet. Mange oplever også, at deres orgasmer bliver mindre mærkbare, når de er fulde eller tager visse typer medicin. Til sidst er der en del psykiske faktorer der kan spille ind ift. intensiteten af ens orgasme. For eksempel kan det godt være svært at give sig helt hen til orgasmen, hvis man er meget bevidst om den.
Husk ingen orgasmer er ens, og det er helt okay - og er med til at gøre det lidt spændende at udforske yderligere.
Det er lidt svært for os at gå dybere ind i det i brevkasseform, men du er meget velkommen til at skrive på chat eller ringe på telefon 70 20 22 66 på hverdage mellem 15 og 19, hvis du har lyst til at uddybe og snakke lidt mere om det.
Mvh Sexlinien, Xx130