Spørgsmål:
Hej har for højt blodtryk og indtager medicin mod det og er begyndt at få en af de blå piller fordi den ikke bliver stiv nok pga pillen mod forhøjet blodtryk nu gør indet når jeg har sex med min kæreste min pik er også blevet til at bøje meget op har haft en pæn lige pik når den var stiv min kæreste klager ikke men jeg føler det er grimt

Svar:
Hej med dig og tak for dit spørgsmål
Det er helt almindeligt at have en bøjet pik, og det er der ikke noget grimt eller forkert ved, selvom du måske lige skal vænne dig til, at den ser anderledes ud.
En pik, der krummer meget til den ene side, opad eller nedad kaldes en krummerik.
Nogle krummer lidt, andre meget. Det er bindevævet inde i pikken, der er lidt kortere på den ene led end på den anden, der gør at pikken krummer.
For nogle kan det være en fordel, fordi en krummerik kan ramme steder inde i skeden eller endetarmen, som en mindre krum eller bøjet pik måske ikke kan.
Vi håber, at du kunne bruge svaret. Du er meget velkommen til at kontakte os på chat eller telefon 70 20 22 66. Vi har åbent alle hverdage mellem klokken 15 og 19.
Mange hilsner,
Sexlinien
Dreng/Mand på _ år