Spørgsmål:
Kære Sexlinien. Min kæreste har denne fetish: Hun elsker at lugte, sutte og slikke min pik, når der er smegma på den. Det tænder også mig rigtig meget. Problemet er dog, at jeg ikke producerer ret meget af det. Kan man gøre noget for, at forøge pikhovedets produktion af smegma?

Svar:
Hej der og mange tak for dit spørgsmål.
Smegma, også kendt som nakkeost, er jo bare en opbyggelse af hudolie og dødehudceller og er med til at lave et beskyttende dække af din penis, hvori nogle helt fine bakterier normalt gror, som dog kan give den duft i nævnte. Der er generelt ikke noget usundt ved at have lidt smegma, så hvis du gerne vil bevare det, så skal du nok bare vaske din penis mindre, men vi vil nok stadig råde dig til at skylle den med varmt vand i ny og næ, da det kan fungere som en grobund for svamp i større mængder, som kan lede til ubehagelige betændelser. Når det kommer til at forøge produktionen, så er kroppen rigtig god til selv at regulere hvad en sund mængde af hudolie er, så hvis i gerne yderligere vil eksperimentere med smegma under sex, så kunne i forsøge at finde en smegma substitut som kan give den samme fornemmelse (måske en blanding af A38 og hytteost for smagen og konsistens, så længe i vasker det af efter) eller prøve at identificere hvad ved smegma der tænder jer og undersøge hvad der ellers kan give den samme effekt.
Hvis i har nogle andre spørgsmål så skal i bare være fri til at skrive enten her i brevkassen eller i chatten, ellers så kan i altid ringe på 70202266.
Mvh Sexlinjen.