Spørgsmål:
Man man få sexsygdomme ved brug af et sexlegetøj man ikke deler men rengøre efter følgende. Og hvor rengøre man et feetishlight så man helt uden for fare.

Svar:
Hej og mange tusinde tak for dit spørgsmål!
Det klare svar er : nej! Man kan ikke få sexsygdomme af at bruge sexlegetøj hvis det ikke er blevet delt med andre, så det skal du ikke bekymre dig om. :-)
Når man rengører en fleshlight er det vigtigt at du først og fremmest læser brugsvejledningen, da der kan være forskel på hvordan fleshlights skal rengøres, det afhænger nemlig af det materiale den er lavet af. Har du ikke længere brugsvejledningen, så kan du eventuelt søge på nettet efter mærket af dit fleshlight, og se om den kommer op, Så det vil være en god idé at du finder ud af hvilket materiale der er tale om. Nogle fleshlights kan man vaske med varmt vand og parfumefri eller intimsæbe, mens andre helst skal vaskes med et produkt som er beregnet til formålet - også i daglig tale kaldet for toycleaner. Det er vigtigt når du har vasket din fleshlight at du tører den ordentligt, da der ellers kan opstå fugt som kan ødelægge materialet i din fleshlight.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Du kan også kontakte os på telefon eller chat - vi har åbent på alle hverdage fra kl. 15 til kl. 19.
De bedste hilsener Sexlinien