Spørgsmål:
Min krop har meget lyst til sex. Så meget at jeg må "tvangs onanere" næsten dagligt. Er det normalt, at ens klitoris dunker helt vildt og ikke falder til ro,.før man er kommet? Det er meget frustrerende. Det har stået på siden jeg var 5 år

Svar:
Sexlysten varierer rigtig meget fra person til person, så hvad der er normalt kan ikke rigtigt siges. Ens sexlyst kan nogengange øges eller sænkes ved ændringer i diet, motion eller i sær medicinering, men hvis det har stået på siden du var 5 år gammel, så virker det til at være meget normalt for dig. Hvis du føler at din sexlyst er en forhindring i din hverdag, så du har svære ved at have sunde relationer eller hvis du bruger så meget tid på at onanere du føler det er en forhindring for dit daglige gøren, så kan du tale med din egen læge. De kan hjælpe dig med medicin eller henvise dig til specialister, men det er kun hvis det føler det er en stor udfordring i din hverdag. Ellers så er det måske bare en omstændighed for dit sexliv. Det kan være en god ide, at diskutere dine behov med dine fremtidige partnere, så i begge er på samme side og sørger for at dine behov bliver dækket.