Spørgsmål:
Jeg er gået hen og er blevet kærester med en sød pige, vi går begge to på gym. Vi har nu været sammen et par gange, altså sammen i ved. Der er det i det at hun har naturlig behåring forneden og i rumpen mens jeg faktisk altid har holdt mig glat og det har dem jeg kender også. så det er meget fremmed for mig. Jeg har ikke italesat det for det er jo det naturlige for hende og hun siger så heller ikke noget om at jeg er glat. Men jeg må indrømme at det er anderledes og det føles virkelig underligt. Er det noget man kan vænne sig til efterhånden som man har prøvet det nogen gange, tænker i?

Svar:
Hej der og tusinde tak for at skrive til Sexlinjen
Andre folks kropsbehåring er noget man sagtens vil vænne sig til med tiden, det kan bare tage lidt tid, lige som det tager tid at lære hinanden at kende omkring alt andet der har med sex at gøre. Det vigtige er, at have kønsbehåring er et personligt valg og er 100% op til den kæreste, hvordan hun gerne vil have sin kønsbehåring. Det kan dog stadig være svært at tilpasse sig til noget man ikke er vant til, så det prøve at tale med din kæreste omkring det på en høflig måde. Chancen er at hun nok også har det, på en lignende måde omkring din kønsbehåring, så det kan være en rigtig god samtale til at forstå hinandens perspektiver bedre.
Mange tak for spørgsmålet og du skal altid være fri til at skrive ind igen eller kontakte os på telefonen på nummeret: 70202266
Mvh Sexlinjen