Spørgsmål:
Hey, min k tænder på at skulle smage på min afføring. Er det for usundt til at vi kan prøve det. Har googlet en masse men finder forskellige svar hver gang.

Svar:
Kære dig.
Tak for dit spørgsmål.
Det helt korte svar til, om det er usundt at smage/spise afføring, er nok ja. Der er mange bakterier i afføring, som i værste fald kan gøre os syge, hvilket også er grunden til, at vi lærer at vaske hænder efter toiletbesøg.
Men under en sexakt, vælger mange ikke at tænke så meget over det. Dette fordi det praktisk talt, er tæt på umuligt at undgå at bakterierne fra underlivet ikke ender på både krop og i mund, hvis man dyrker oral - eller håndsex.
Vi kan ikke vejlede dig i, hvor grænsen går i forhold til hvornår mængden af afføring bliver problematisk. Men tommelfingerreglen må nok være, at mængden skal være så lille som muligt, da vi ikke ved, hvor meget der skal til, før at vi bliver syge af det.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål. Du er altid meget velkommen til at kontakte os igen, enten her på brevkassen eller via vores chat eller telefonrådgivning. Vores åbningstider er alle hverdage fra 15-19 på telefonnummer: 70 20 22 66
Bh Sexlinien, xx136.