Spørgsmål:
Hej jeg har det rigtig rigtig dårligt med noget jeg har gjort hvis hvem end du er skrive tilbage til mig så vil jeg gerne fortælle det

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Hvis du skriver til os på vores chatlinje kan vi skrive frem og tilbage om det du gerne vil fortælle.
Du finder et link til chatten ved at klikke hér.
Du kan også prøve at skrive lidt mere om den fortælling her i brevkassen, hvis du er okay med det.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109