Spørgsmål:
Hej. jeg er en 15 årig dreng, og jeg har forhudsforsnævring. Jeg har tænkt meget over hvordan piger ville tænke efter vi har haft sammeleje, at hmm hvorfor var hans pik sådan når de kommer til at have sammeleje med en anden hvor pikhovedet godt kan komme frem. det bekymre mig lidt og overtænker det til tider, hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig
Pikke ser forskellige ud, og det er helt normalt! Nogle kan trække forhuden helt tilbage, andre kun halvt, og nogle kan slet ikke trække den tilbage. Nogle pikke er skæve, og andre er lige. Det er ligesom med andre dele af kroppen - vi er alle forskellige. Hvis du ikke kan få forhuden helt tilbage, er det ikke noget, piger normalt lægger mærke til. Og hvis nogen gør det, er det ikke unormalt, at forhuden ikke kan trækkes tilbage.
Måske har du allerede været hos lægen med din forhudsforsnævring. Forhudsforsnævring er ikke behandlingskrævende i sig selv, men hvis det er ubehageligt, kan lægen hjælpe. Behandlingen er ofte en creme, som du skal bruge i nogle uger.
Vi håber du kunne bruge svaret til noget.
Ellers er du altid velkommen til at chatte med os eller ringe på 70 20 22 66
Vi har åbent mellem 15-19 alle hverdage.
Mvh Sexlinien
Dreng/Mand på _ år