Spørgsmål:
Hej jeg er en pige på 14 og jeg har bollede med en og nu går folk rundt og siger at en han bollede med har klamydia og vi bollede efter at de gjorder (uden beskyttelse ). Jeg vil ikke sige at jeg som sådan har symptomer men jeg tisser rigtigt meget og har bare engang imellem ondt i kussen og har også lidt ondt i kussen når jeg tisser. Håber i kan hjælpe

Svar:
Hejsa og tak for dit spørgsmål!
At man tisser meget og at man har smerter i underlivet især når man tisser er desværre et klassisk symptom på klamydia eller en anden sexsygdom. Klamydia er overhovedet ikke farligt, hvis man bliver behandlet. Men det er nok en rigtig god ide at tage til lægen eller besøge en klinik for sexsygdomme.
Hvis du har lyst må du meget gerne ringe herind på 70 20 22 66 eller chatte med os på nettet. Så kan vi hjælpe dig bedst muligt – og guide dig ordenligt til hvad du kan gøre.
Vi har åbent alle hverdage fra 15-19
mvh sexlinien