Spørgsmål:
Hej jeg er en pige på 19 år jeg hjælper en mand i vores ejendom med forskellige ting han er 78 forleden snakkede vi om forskellige ting han savnede en kvinde at være sammen med Jeg har tilbudt ham at jeg godt vil ha sex med ham for at gøre ham glad jeg har ikke noget imod det Er det okay eller skal jeg lade være med det Han vil gerne

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Først og fremmest, så er du juridisk set voksen (det betyder at i følge loven er du voksen), og kan være sammen med dem du har lyst til, så længe de også har lyst.. Vi vil dog påpege at der er mange overvejelser der er værd at tænke over, inden du begynder at have sex med din nabo. Først og fremmest er det naturligvis sødt af dig, at du gerne vil gøre din nabo glad, men det er på ingen måde dit ansvar om din nabo har mulighed for at have sex eller ej. Det er udelukkende hans eget ansvar, og han har andre muligheder end at du skal have medlidenhedssex med ham.  Du kan måske have svært ved at forestille dig, hvordan det rent fakisk vil være at skulle gå i seng med din nabo. Måske føles det ikke som om du umiddelbart ville have noget imod det, men du vil godt kunne opleve at oplevelsen alligevel vil kunne være grænseoverskridende, når du ikke gør det af lyst, eller af eget behov, men kun for at gøre ham glad. Du kan naturligvis altid stoppe undervejs, hvis du kan mærke at det er ubehageligt, men der er stadig så mange mulige problematikker, ved at have et sex med din nabo, at vi vil foreslå dig at overveje det en ekstra gang.
Vi håber at du kan bruge svaret, og ellers er du meget velkommen til at prøve at skrive igen. Du kan også ringe eller chatte med os på alle hverdage mellem kl. 15 og 19 på telefonnummer: 70 20 22 66.
Bedste hilsener Sexlinien