Spørgsmål:
Hvorfor kan jeg ik sprøjte, jeg høre alle andre piger snakke om det og ser det på ph, og min kæreste snakker om det og forstår ik hvorfor jeg ik kan. Jeg har prøvet og han har også prøvet at få mig til det, jeg føler virkelig der er noget galt med mig. Jeg ville gerne kunne de ting

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål
En sprøjteorgasme er en orgasme, hvor der kommer meget væske ud af skeden. Sprøjteorgasmer er ikke nødvendigvis bedre end andre orgasmer, de ser bare anderledes ud.
Det er ikke alle piger og kvinder, der oplever en sprøjteorgasme, og det er helt normalt. Man kan føle sig udenfor, særligt hvis ens veninder snakker om det eller man ser det i pornofilm. I pornofilm ser det ofte ud, som om skuespillerne nemt får en sprøjteorgasme, men nogle gange er det bare, fordi de tisser, så det er ikke en rigtig sprøjteorgasme. Det kan også være at ens veninder overfortolker, hvad en sprøjteorgasme er eller at de ikke vil sige, at de heller ikke kan få sprøjteorgasme, fordi de ikke vil føle sig uden for.
Det er helt normalt at kunne få en sprøjteorgasme, og det er også helt normalt ikke at kunne få en sprøjteorgasme. Nogle gange kræver det meget øvelse at kunne få det.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at kontakte os igen. Enten her på brevkassen, eller gennem vores telefon og chatrådgivning. Den er åben på alle hverdage mellem kl. 15 og 19. Vores telefonnummer er: 70 20 22 66.
Bedste hilsener
Sexlinien xx134