Spørgsmål:
jeg har sprunget min spenisstreng helt af. det gør stadig lidt ondt og jeg husker at vaske. såret er også hele fint men den sidder ikke fast længere. kan det godt hele af sig selv? skal jeg vaske med intimsæbe og er der noget jeg skal holde øje med?

Svar:
Hej med dig,
Tak for dit spørgsmål.
En sprunget penisstreng heler af sig selv hvis man holder såret rent og i ro. Det er godt at du husker at vaske såret, og ja, det kan være en god ide at bruge intimsæbe til det formål. Du skal også holde det helt i ro, det vil sige, at du ikke skal have sex eller onanere før såret er helet helt. Men så skal det nok gå i sig selv hurtigt.
Vi håber meget at det var svar på dit spørgsmål.
Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os igen, enten her i brevkassen, eller via vores chat eller telefon på 70 20 22 66 inden for åbningstiderne: mandag-fredag kl. 15-19.
Mange hilsner
Sexlinien
Dreng/Mand på _ år