Spørgsmål:
Jeg har spermet mange gange men ikke hvor jeg har haft forhuden bag pikhovedet. Jeg kan trække langt tilbage men ikke bag pikhovedet. Det gør ondt i min pikstreng når jeg trækker langt tilbage og så føltes det som om at hvis jeg trækker længere tilbage sp springer strengen. Men jeg er så tæt på at have den bag pikhovedet. Er det normalt at det skal gære ondt lige før forhuden er bag pikhovedet? Eller er min streng for kort?

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål. Nogle drenge oplever, at forhuden ikke kan trækkes tilbage bag pikhovedet, eller det gør ondt, når de prøver at trække den tilbage. Som du selv skriver, kan det skyldes at din streng er for kort, for det er nemlig ikke mening, at det skal gøre ondt, når du prøver at trække forhuden tilbage.
Du kan kontakte din læge for at afklare, om det vil være nødvendigt at få behandling. Behandlingen er ofte meget nem og ganske ufarlig.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte Sexlinien igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
De bedste hilsner,
Dreng/Mand på _ år