Spørgsmål:
Hej Jeg har et lidt underligt spørgsmål. Jeg har tidligere haft testikelkræft og har fået fjernet den ene og har fået strålebehandling i den anden. Dvs. at jeg er 100% steril, MEN nu det underlige, jeg synes at mængden af sæd der kommer ud, er langt større end den var før jeg blev steril, samt ‘skyder’ kraftigere. Det aftager selvfølgelig efter gentagende gange. Jeg har et meget sundt sexliv og jeg selv og mine partnere efter har altid grint af det og det er ‘noget helveds svineri’.

Svar:
Hej med dig
Det lyder som en god ting og at der ikke lader til at være noget problematisk ved det og det tværtimod er noget som dig og dine sexpartnere kan have det sjovt med.
Vi kan umiddelbart ikke lige læse frem hvad dit spørgsmål er, men du skal være velkommen til at sende et ind igen så vi kan rådgive dig bedst muligt.
Du kan også chatte med os eller ringe på 70 20 22 66.
Vi har åbent mellem 15-19 alle hverdage.
Mvh Sexlinien