Spørgsmål:
Min storebror og hans kæreste går og joker med jeg er konstant liderlig og snart skal få mig noget fisse og sådan noget og kalder mig liderbror i stedet for lillebror. Han driller mig og siger jeg skal tage hans kærste på røven og sådan nogen ting, og hun er med på den og går også og niver mig i røven og klemmer på min pik og vi synes det er sjovt alle sammen. Og når jeg så gramset på hendes røv eller klemmer hendes patter siger han hey det er min pige og så griner vi alle sammen af det uden at nogen bliver sure. Her i weekenden ender det så med, at jeg har sex med min brors kæreste og igen i dag. Sagen er, at jeg ender med at komme oppe i hende. Hun bliver megasur og fortæller at hun faktisk elsker min storebror og de prøver på at få et barn så det er noget lort jeg er kommet i hende, og hun kunne faktisk melde mig for voldtægtfordi hun jo sagde det var dumt og vi skulle stoppe men jeg stoppede ikke. Men hun blev jo også selv ved. Jeg tror måske hun har dårlig samvittighed nu. Jeg er bange for hvad der kan ske for hun kan jo ødelægge mit liv hvis hun anmelder mig. Jeg syns jo ikke jeg har voldtaget hende. Tror i det er noget jeg skal være bange for hvis hun gør? Hun siger så at hun ikke vil anmelde mig fordi hun jo har købt hus med min bror og forsøger at få et barn med ham og det vil give mega ballade. Men jeg ved ikke om jeg kan tro på hende. Min storebror er glad for hende så jeg vil heller ikke sladre for tænker måske ikke han synes det er skidesmart at jeg har kneppet med hans dame. Jeg vil gerne snakke med nogen om det men ved ikke hvem det skal være, for vil ikke afsløre overfor nogen at jeg har været samme med min storebrors kæreste. Hjælp en forvirret.
Brevet er forkortet af Sexlinien.

Svar:
Hej! Vi har forkortet dit brev, der var meget langt, men du får selvfølgelig svar på det hele.
Hvis jeres sex er forløbet sådan som du har beskrevet det, lyder den ikke som en voldtægt eller et seksuelt overgreb som du har begået mod din brors kæreste. Hvis hun mener det, skal hun anmelde det og lade politianklageren vurdere, om der skal rejses en sag.
På Sexlinien kan vi godt forstå, hvis du er bange for det, men som du har skrevet, hun har sagt, vil det også give hende problemer. Det var helt sikkert ikke det smarteste af hverken hende eller dig at have sex med hinanden, når hun er din brors kæreste og hvis din bror og hun vil have børn sammen. Det er ikke ulovligt, men en dum hemmelighed at gå rundt med og jo ikke særligt fedt evt. at måtte fortælle din bror. Det kan fx påvirke både dit og hendes forhold til ham.
Du skriver, du har brug for nogen at snakke med nogen om det, men at du ikke vil afsløre overfor nogen, hvad du har gjort. Du er allerede i gang med at snakke med nogen, når du har skrevet til os på Sexlinien; vi håber at det hjælper dig. Hvis du godt vil snakke mere om det, kan du ringe, da vi har tavshedspligt og du er anonym, når du kontakter os.
Hilsen Sexlinien, XX7